Προσοχή! Cookies are used on this site to provide the best user experience. If you continue, we assume that you agree to receive cookies from this site. OK

Όροι Χρήσης

  • Γενικές πληροφορίες

Καλώς ήρθατε στο ηλεκτρονικό μας εμπορικό μας κατάστημα πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου www.exbrands.gr (στο εξής καλούμενο εκτός από ηλεκτρονικό κατάστημα, eshop, ιστοσελίδα ή ιστότοπος), που δημιούργησε και λειτουργεί η εταιρεία με την επωνυμία “ΔΗΜΗΤΡΑ Π. ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ” και διακριτικό τίτλο “DK TRADE & SERVICES”, με έδρα την Καλλιθέα, Φιλαρέτου 93, 17675, Α.Φ.Μ. 137511578 και Δ.Ο.Υ. Καλλιθέας, με κύρια δραστηριότητα το “Λιανικό Εμπόριο Μέσω Διαδικτύου”, Γ.Ε.ΜΗ 134392409000, ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας / email: info@exbrands.gr, τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης: 2114061003.

Η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα και όποτε αυτό κριθεί απαραίτητο, να τροποποιήσει, ανανεώσει ή αναβαθμίσει οποτεδήποτε, αναιτιολόγητα και χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του χρήστη / επισκέπτη / μέλος  / καταναλωτή / πελάτη του eshop σύνολο ή μέρος του περιεχομένου του, της εμφάνισης, δομής ή προδιαγραφών, των όρων χρήσης και να αναστείλει ή να τερματίσει τη λειτουργία του. Βάση αυτών, είναι ευθύνη σας να ενημερώνεστε ανά τακτά χρονικά διαστήματα διαβάζοντάς τους προσεκτικά, για την οποιαδήποτε τυχόν μεταβολή μπορεί να έχει πραγματοποιηθεί.

Οι αναγραφόμενοι όροι και προϋποθέσεις καταρτίζονται στην Ελληνική γλώσσα και εφαρμόζονται για την χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος www.exbrands.gr τη στιγμή της κατάρτισης της Σύμβασης. Ο χρήστης / επισκέπτης / μέλος  / καταναλωτής / πελάτης με την πλοήγηση, επικοινωνία με την εταιρεία μας ή πραγματοποίηση της οποιασδήποτε συναλλαγής στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους Όρους Χρήσης χωρίς καμία εξαίρεση. Για το λόγο αυτό καλείστε για οποιαδήποτε απορία, διαφωνία ή επιφύλαξη σε σχέση με αυτούς, να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο info@exbrands.gr με θέμα “Όροι Χρήσης” πριν την οποιαδήποτε ενέργεια.

Πάγιος σκοπός μας; Η διάθεση επιλεγμένων προσεκτικά προϊόντων και η όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτικού κοινού.

Πνευματική Ιδιοκτησία

Όλο το περιεχόμενο και ο σχεδιασμός του ηλεκτρονικού καταστήματος, συμπεριλαμβανομένων - ενδεικτικά και όχι περιοριστικά - κειμένων, εικόνων / φωτογραφιών, σημάτων / λογοτύπων κ. λπ., αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της εταιρείας. Η πνευματική ιδιοκτησία της εταιρείας προστατεύεται κατά τις σχετικές διατάξεις του Ελληνικού και του Ευρωπαϊκού Δικαίου καθώς και των εφαρμοζόμενων διεθνών συμβάσεων, περί αυτής. Το υλικό το οποίο και αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία τρίτων χρησιμοποιείται από την εταιρεία, κατόπιν άδειας, για τις ανάγκες, τη λειτουργία και την προώθηση του ηλεκτρονικού καταστήματος. Η χρήση τους στην ιστοσελίδα μας δεν παρέχει προς τρίτους σε καμία περίπτωση άδεια ή δικαίωμα χρήσης τους. Απαγορεύεται ρητά, χωρίς την προηγούμενη έγγραφη συναίνεση της εταιρείας, η αντιγραφή, μεταφορά, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, τροποποίηση και κάθε συναφή ενέργεια του επί του περιεχόμενου με οποιοδήποτε τρόπο.

Ορθή Χρήση και Υποχρεώσεις Χρήστη του Ηλεκτρονικού Καταστήματος www.exbrands.gr

  • Θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 18 ετών και σε διαφορετική περίπτωση να υπάρχει η συναίνεση του κηδεμόνα.
  • Να χρησιμοποιεί την ιστοσελίδα μόνο για να ενημέρωση ή παραγγελίες.
  • Να ενημερώνεται και να τηρεί απαρέγκλιτα τους εκάστοτε ισχύοντες όρους χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος.
  • Να παρέχει πλήρη, ορθά και αληθή προσωπικά στοιχεία, τα οποία και απαιτούνται για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας σε όλα τα στάδια.
  • Να προβαίνει σε αληθής και όχι ψευδείς ή δόλιες παραγγελίες. Σε διαφορετική περίπτωση η παραγγελία θα ακυρωθεί και θα ενημερωθούν οι αρμόδιες αρχές.
  • Οι ενέργειές του να μην έρχονται σε αντίθεση με το νόμο και τα χρηστά και συναλλακτικά ήθη.
  • Να μην παραβιάζει οποιασδήποτε μορφής Δικαιώματα τρίτων (π.χ. πνευματικής και βιομηχανικής ιδιοκτησίας).
  • Να μην αποκαλύπτει προσωπικά δεδομένα των δικά του ή τρίτων, το μοναδικό αναγνωριστικό όνομα (username) και τον κωδικό πρόσβασης (password) στις υπηρεσίες του exbrands.gr και να αποσυνδέεται μετά από το τέλος κάθε συνόδου. Η εταιρεία μας δε φέρει καμία ευθύνη για μη εξουσιοδοτημένη χρήση του κωδικού πρόσβασης και του αναγνωριστικού ονόματος των πελατών του ηλεκτρονικού καταστήματος, αν δεν έχει ενημερωθεί προηγουμένως γι' αυτή.

Σε κάθε περίπτωση παράνομης, επιζήμιας ή αντίθετης στους παρόντες όρους χρήσης της ιστοσελίδας, οι χρήστες υποχρεούνται να αποζημιώνουν την εταιρεία για κάθε είδους ζημία προκληθεί.

Τρόποι Παραγγελίας

Οι τρόποι που μπορείτε να προχωρήσετε στην παραγγελία των προϊόντων που επιθυμείτε και είναι αποδεκτοί είναι οι εξής:

  • Μέσω της πλατφόρμας του ηλεκτρονικού μας καταστήματος www.exbrands.gr 
  • Μέσω email
  • Μέσω των σελίδων μας στα social media (inbox)
  • Μέσω τηλεφώνου
  • Με την επίσκεψή σας στο φυσικό μας κατάστημα

Διαθεσιμότητα Προϊόντων

Επιθυμία μας είναι να προσφέρουμε στους υφιστάμενους και μελλοντικούς ή υποψήφιους πελάτες μας ένα μεγάλο φάσμα προϊόντων στις όσο το δυνατόν καλύτερες τιμές στις αγοράς και με γνώμονα πάντα το συνδυασμό της ποιότητας με την τιμή. Για να μπορέσουμε να το επιτύχουμε αυτό, το μεγαλύτερο μέρος των προϊόντων μας, διατίθεται στο καταναλωτικό κοινό κατόπιν παραγγελίας / προπαραγγελίας. 
Για την ορθή ενημέρωσή σας, στο πεδίο της διαθεσιμότητας του κάθε προϊόντος αλλά και στην περιγραφή του όπου απαιτούνται επιπρόσθετες πληροφορίες αναφέρεται η διαθεσιμότητα αλλά και οι εκτιμώμενοι χρόνοι παράδοσης. Μπορείτε να ενημερωθείτε αναλυτικά για αυτή, μέσω της ανάλυσης που ακολουθεί. Αν και φροντίζουμε η ενημέρωση της διαθεσιμότητας να πραγματοποιείται σε τακτά χρονικά διαστήματα, δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο της αλλαγής  κατάστασης  της διαθεσιμότητας κάποιου ή κάποιων κωδικών. Σε αυτή την περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε και να βρούμε την ιδανική για εσάς λύση.

  • Διαθέσιμο - Σε απόθεμα: το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο από το κατάστημά μας και η αποστολή του πραγματοποιείται σε 1- 3 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα της παραγγελίας. Εξαιρούνται οι απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές και οι περιπτώσεις ογκωδών αντικειμένων όπου οι χρόνοι παράδοσης δύναται να είναι μεγαλύτεροι. 
  • Διαθέσιμο σε 3 έως 5 ημέρες: Τα προϊόντα δεν βρίσκονται στην εταιρεία μας τη συγκεκριμένη στιγμή, αλλά στην αποθήκη του εκάστοτε προμηθευτή. Εάν κατά την παραγγελία μας στον προμηθευτή μας, διαπιστωθεί προσωρινή έλλειψη ή κατάργηση του κωδικού, εκπρόσωπος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσει και να προβούμε σε αντικατάσταση του κωδικού ή την ακύρωση της παραγγελίας. Η παράδοση της παραγγελίας στον τελικό παραλήπτη, εσάς, θα πραγματοποιηθεί σε διάστημα 3 - 5 εργάσιμων ημερών.
  • Προπαραγγελία: Μεγάλο μέρος των προϊόντων που προσφέρουμε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος είναι διαθέσιμο κατόπιν προπαραγγελίας. Οι μέσοι εκτιμώμενοι χρόνοι παράδοσης για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, αναφέρονται στην περιγραφή του κάθε προϊόντος κατά περίπτωση. Ειδικότερα οι χρόνοι παραλαβής και παράδοσης προϊόντων εισαγωγής από την Ε. Ε. δύναται να τροποποιηθούν ή και να υπάρξουν μη αναμενόμενες καθυστερήσεις. Στην περίπτωση αυτή θα έχετε ενημέρωση από εκπρόσωπο της εταιρείας.
  • Εξαντλήθηκε / Μη διαθέσιμο: Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο αυτή τη στιγμή, ούτε στην εταιρεία μας, ούτε στον προμηθευτή μας. Δεν μπορείτε να προχωρήσετε στην παραγγελία του, αλλά υπάρχει η δυνατότητα να ζητήσετε να ενημερωθείτε μέσω email όταν θα είναι και πάλι διαθέσιμο.

Τρόποι Αποστολής

Οι παραδόσεις των παραγγελιών πραγματοποιούνται πανελλαδικά με τους τρόπους που αναλύονται παρακάτω.

  • Μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών (courier) Γενική Ταχυδρομική. Αυτός είναι και ο κύριος τρόπος αποστολής των παραγγελιών.
  • Με δικά μας μέσα. Ενδέχεται σε περιοχές εντός Αττικής η παράδοση της παραγγελίας σας να πραγματοποιηθεί με δικά μας μεταφορικά μέσα.
  • Μέσω ταχυδρομείου (σε ελάχιστες περιπτώσεις).
  • Μέσω πρακτορείου μεταφορών. Η επιλογή αυτή χρησιμοποιείται για ογκώδη αντικείμενα, κυρίως για τις παραδόσεις εκτός Αττικής, ενώ στην περίπτωση αυτή δεν προσφέρεται η υπηρεσία της αντικαταβολής. 
  • Παραλαβή από το φυσικό μας κατάστημα. Μόλις η παραγγελία σας είναι έτοιμη, εκπρόσωπος του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, θα επικοινωνήσει μαζί σας ώστε να σας ενημερώσει ότι μπορείτε να έρθετε στο χώρο μας και να παραλάβετε την παραγγελία σας. Η επιλογή αυτή αφορά μόνο τους πελάτες εντός Αττικής.

Έξοδα μεταφοράς

  • Για όλες τις παραγγελίες προϊόντων συνολικού κόστους 50,00 ευρώ και άνω, δεν επιβαρύνεστε με έξοδα αποστολής. Η αποστολή της παραγγελίας σας, γίνεται δωρεάν από την εταιρεία μας. 
  • Στην περίπτωση που αξία είναι μικρότερη των 50,00 ευρώ το κόστος των μεταφορικών ορίζεται στα 3,50 ευρώ ανά δέμα / παραγγελία πανελλαδικά. 
  • Εάν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε την πληρωμή σας μέσω της υπηρεσίας της αντικαταβολής και όπου αυτή είναι διαθέσιμη, δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση. 

Τρόποι Πληρωμής

  • Μέσω Χρεωστικής ή Πιστωτικής Κάρτας.

Σε περίπτωση που επιλέξετε σαν τρόπο πληρωμής μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας, θα μεταβείτε μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας στο ασφαλές περιβάλλον της Τράπεζας Πειραιώς, ώστε να ολοκληρώσετε τη διαδικασία της πληρωμής της παραγγελίας σας. Εφόσον επιλέξετε να ολοκληρωθεί η πληρωμή της παραγγελίας σας μέσω πιστωτικής κάρτας, μπορείτε να επωφεληθείτε από τις άτοκες δόσεις (έως 6) που έχουμε εξασφαλίσει για εσάς (οι άτοκες δόσεις δεν υποστηρίζονται μέσω των χρεωστικών καρτών). Στην περίπτωση που η συναλλαγή δεν εγκριθεί από την τράπεζά σας, λόγω π.χ. μη επαρκούς υπολοίπου, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία σας.

  • Αντικαταβολή

Στην περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει σαν τρόπο πληρωμής της παραγγελίας του τη μέθοδο της αντικαταβολής, η πληρωμή της αξίας της παραγγελίας πραγματοποιείται τη στιγμή παραλαβής της. Δεν επιβαρύνεστε με επιπλέον κόστος της υπηρεσίας. Εξαιρούνται οι παραγγελίες αξίας 200,00€ και άνω, καθώς η υπηρεσία αυτή δεν παρέχεται σαν επιλογή τρόπου πληρωμής. 

  • Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό

Μπορείτε να προχωρήσετε στην πληρωμή της αξίας της παραγγελίας σας μέσω κατάθεσης στους τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρείας μας. Τα στοιχεία των τραπεζικών μας λογαριασμών αναφέρονται παρακάτω:Ονοματεπώνυμο Δικαιούχου: Δήμητρα Π. Κυριακοπούλου
Τράπεζα Πειραιώς Αριθμός Λογαριασμού: IBAN:
Τράπεζα Eurobank Αριθμός Λογαριασμού: 00260349810200406896 IBAN: GR8302603490000810200406896.
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, καλείστε να αναφέρετε στην αιτιολογία τον αριθμό της παραγγελίας σας και το Ονοματεπώνυμό σας. Τέλος, θα πρέπει το αποδεικτικό κατάθεσης μέσω email στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση info{@}exbrands.gr. Παρατήρηση: Σε περίπτωση εμβάσματος από διαφορετική τράπεζα, η χρέωση των όποιων εξόδων προκύψουν επιβαρύνουν αποκλειστικά τον καταθέτη.

  • Πληρωμή και Παραλαβή από το Φυσικό μας Κατάστημα

Στην περίπτωση που επιθυμείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το φυσικό μας κατάστημα, μπορείτε να ολοκληρώσετε την πληρωμή εκείνη την στιγμή (είτε με μετρητά, είτε μέσω χρεωστικής / πιστωτικής κάρτας). Η μέθοδος αυτή προσφέρεται αποκλειστικά στους πελάτες που βρίσκονται εντός Αττικής.

Επιστροφές / Αλλαγές / Υπαναχώρηση

Κατωτέρω αναφέρονται οι όροι και προϋποθέσεις επιστροφής ελλαττωματικών ή μη προϊόντων ανά περίπτωση.

  • Υπαναχώρηση / Επιστροφή 

Υπαναχώρηση είναι το δικαίωμα του πελάτη αναίτιας επιστροφής όλης ή μέρους της παραγγελίας του εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας του. Για την περίπτωση αυτή, θα πρέπει να μας ενημερώσετε και εγγράφως ότι επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμα αυτό. 
Τα εμπορεύματα θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, όπως και παραδόθηκαν σε εσάς, με τη συσκευασία τους σφραγισμένη. Σε περίπτωση που έχει ανοιχθεί η συσκευασία, ενδέχεται να υπάρξει χρέωση καθώς το προϊόν θα θεωρείται μεταχειρισμένο. Κατά την προετοιμασία της παραγγελίας σας για την επιστροφή της σε εμάς, οφείλετε να έχετε συμπεριλάβει όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν την παραγγελία σας κατά την παράδοση αυτής σε εσάς. Το επιπρόσθετο κόστος της επιστροφής, βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.
Επιστροφές δεν γίνονται αποδεκτές σε ορισμένα αντικείμενα για λόγους υγιεινής (π.χ. σκουλαρίκια), προϊόντα που είναι σε ειδική προσφορά μέσω προωθητικών ενεργειών και όποτε αυτό διευκρινίζεται από την εταιρεία, σε αντικείμενα ειδικής κατασκευής (κατά περίπτωση).

  • Αλλαγή Προϊόντος

Αλλαγές των προϊόντων γίνονται αποδεκτές, κατά περίπτωση, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας. Τα εμπορεύματα θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, όπως και παραδόθηκαν σε εσάς, με τη συσκευασία τους σφραγισμένη και να συνοδεύονται με τα έγγραφα με τα οποία παραδόθηκαν σε εσάς. Σε περίπτωση που έχει ανοιχθεί η συσκευασία, ενδέχεται να υπάρξει χρέωση καθώς το προϊόν θα θεωρείται μεταχειρισμένο. Η αξία των εμπορευμάτων θα πρέπει να είναι ισόποση ή μεγαλύτερη από την αξία της αρχικής παραγγελία. Για την αλλαγή του ή των προϊόντων, τα οποία έχετε παραλάβει και επιθυμείτε να αλλάξετε, επιβαρύνεστε με όλα τα επιπλέον έξοδα που θα υπάρξουν (αρχικής αποστολής, επιστροφής και επαναπροώθησης).
Αλλαγές δεν γίνονται αποδεκτές σε ορισμένα αντικείμενα για λόγους υγιεινής (π.χ. σκουλαρίκια), προϊόντα που είναι σε ειδική προσφορά μέσω προωθητικών ενεργειών και όποτε αυτό διευκρινίζεται από την εταιρεία, σε αντικείμενα ειδικής κατασκευής (κατά περίπτωση).
Για την πιο σωστή ενημέρωση, μπορείτε να επικοινωνήστε μαζί μας, ώστε να σας επιβεβαιώσουμε εάν για τον κωδικό του προϊόντος που επιθυμείτε να παραγγείλετε υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής ή μη της παραγγελίας σας.

  • Ακύρωση Παραγγελίας

Εάν επιθυμείτε μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας και εφόσον αυτή έχει επιβεβαιωθεί με όλους τους διαθέσιμους τρόπους επιβεβαίωσης αυτής (δηλαδή μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, των social media, της πλατφόρμας του eshop ή κατά την επίσκεψή σας στο φυσικό μας κατάστημα), υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει διεκπεραιωθεί. 
Εξαιρούνται τα προϊόντα τα οποία διατίθενται κατόπιν παραγγελίας, αφορούν ειδική κατασκευή ή απαιτείται απόδοση προκαταβολής για την εκτέλεση της παραγγελίας και εφόσον δεν έχουν παραληφθεί ή παραχθεί τη στιγμή που ενημερώνετε ότι επιθυμείτε να προβείτε σε ακύρωση. Σε διαφορετική περίπτωση, ο πελάτης υποχρεούται να αποζημιώσει την εταιρεία.

  • Λάθος Παράδοση 

Αν και η κάθε παραγγελία συλλέγεται, συσκευάζεται και ετοιμάζεται για αποστολή σχολαστικά από το αρμόδιο τμήμα, στην περίπτωση κατά την οποία παραλάβετε διαφορετική παραγγελία λόγω λάθους, η εταιρεία μας δεσμεύεται να προχωρήσει στην εκ νέου αποστολή και αντικατάστασης της ορθής παραγγελίας. Ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα από τα επιπλέον κόστη που θα προκύψουν.  Εξαιρείται η περίπτωση κατά την οποία ο πελάτης κατά την αποστολή της παραγγελίας, έχει επιλέξει διαφορετικό κωδικό από αυτόν που πραγματικά επιθυμεί. Αναγκαστικά σε αυτή την περίπτωση θα επιβαρυνθεί με το σύνολο των μεταφορικών εξόδων (αρχικής αποστολής, επιστροφής και επαναποστολής).

  • Ελαττωματικό Προϊόν

Αν και λαμβάνουμε κάθε μέριμνα, τόσο εμείς όσο και οι προμηθευτές μας, για την ποιότητα των προϊόντων, δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο ύπαρξης κάποιου ελαττωματικού προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, εφόσον παραλάβετε την παραγγελία σας και όλη ή μέρος αυτής περιέχει κάποιο ελαττωματικό προϊόν θα πρέπει αυστηρά σε διάστημα εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής να μας ειδοποιήσετε τηλεφωνικώς είτε μέσω email info{@}exbrands.gr. Αμέσως μετά την ενημέρωσή μας, θα πρέπει να συγκεντρώσετε το προϊόν, τη συσκευασία και όλα τα παραστατικά που συνόδευαν την παραγγελία σας και θα φροντίσουμε την άμεση παραλαβή του δέματος. Μόλις παραληφθεί το δέμα, πραγματοποιείται ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία για τη διαπίστωση του αναφερόμενου ελαττώματος. Κατόπιν πραγματοποιείται επικοινωνία με τον πελάτη για την επίλυση του ζητήματος. Οι επιλογές που υπάρχουν είναι τρεις και αναφέρονται κατωτέρω. 
- Η αντικατάσταση του προϊόντος με νέο καινούριο ίδιο κωδικό. 
- Η αντικατάσταση με νέο διαφορετικό κωδικό προϊόντος. Εφόσον υπάρχει διαφορά στην τιμή, ο πελάτης ή η εταιρεία, ανάλογα με την οικονομική διαφορά, επιστρέφει τη διαφορά της αξίας. 
- Μη αποδοχή της αντικατάστασης και αίτημα επιστροφής των χρημάτων από τον πελάτη. Στην περίπτωση αυτή, η εταιρεία επιστρέφει στο ακέραιο την οικονομική αξία της παραγγελίας στον πελάτη. Η επιστροφή γίνεται, συνήθως, μέσω τραπεζικής κατάθεσης στα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού που θα μας υποδείξει ο πελάτης. Τυχόν μεταφορικά έξοδα που μπορεί να προκύψουν βαρύνουν αποκλειστικά την εταιρεία.

  • Επιστροφές Χρημάτων 

Η εταιρεία επιστρέφει στον πελάτη το ποσό το οποίο οφείλει να επιστρέψει ανά περίπτωση – όπως αυτές αναλύονται παραπάνω- με δύο τρόπους.
Στην πιστωτική ή χρεωστική κάρτα του πελάτη, με την οποία αυτός πραγματοποίησε την πληρωμή. Το χρονικό διάστημα που απαιτείται για τον αντιλογισμό του ποσού, καθορίζεται από την πολιτική της εκάστοτε τράπεζας και όχι από την εταιρεία μας.
Με κατάθεση στα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού που θα μας υποδείξει ο πελάτης. Αυτός αποτελεί και τον πιο άμεσο τρόπο επιστροφής χρημάτων. 
Για να πραγματοποιηθούν οι επιστροφές των χρημάτων πρέπει νωρίτερα να έχει ολοκληρωθεί η συναλλαγή της είσπραξης, με όποιον τρόπο ο πελάτης είχε επιλέξει να πραγματοποιήσει την εξόφληση της αξίας της παραγγελίας του.