Πολιτική Επιστροφών
Επιστροφές / Αλλαγές / Υπαναχώρηση.
Κατωτέρω αναφέρονται οι όροι και προϋποθέσεις επιστροφής ελλατωμματικών ή μη προϊόντων ανά περίπτωση.
Υπαναχώρηση / Επιστροφή.
Υπαναχώρηση είναι το δικαίωμα του πελάτη αναίτιας επιστροφής όλης ή μέρους της παραγγελίας του εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας του. Για την περίπτωση αυτή, θα πρέπει να μας ενημερώσετε και εγγράφως ότι επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμα αυτό.
Τα εμπορεύματα θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, όπως και παραδόθηκαν σε εσάς, με τη συσκευασία τους σφραγισμένη. Σε περίπτωση που έχει ανοιχθεί η συσκευασία, ενδέχεται να υπάρξει χρέωση καθώς το προϊόν θα θεωρείται μεταχειρισμένο. Κατά την προετοιμασία της παραγγελίας σας για την επιστροφή της σε εμάς, οφείλετε να έχετε συμπεριλάβει όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν την παραγγελία σας κατά την παράδοση αυτής σε εσάς. Το επιπρόσθετο κόστος της επιστροφής, βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.
Επιστροφές δεν γίνονται αποδεκτές σε ορισμένα αντικείμενα για λόγους υγιεινής (π.χ. σκουλαρίκια), προϊόντα που είναι σε ειδική προσφορά μέσω προωθητικών ενεργειών και όποτε αυτό διευκρινίζεται από την εταιρεία, σε αντικείμενα ειδικής κατασκευής (κατά περίπτωση) όπου εάν ανοιχθεί η εργοστασιακή συσκευασία το προϊόν θεωρείται μεταχειρισμένο.
Αλλαγή Προϊόντος.
Αλλαγές των προϊόντων γίνονται αποδεκτές, κατά περίπτωση, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας. Τα εμπορεύματα θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, όπως και παραδόθηκαν σε εσάς, με τη συσκευασία τους σφραγισμένη και να συνοδεύονται με τα έγγραφα με τα οποία παραδόθηκαν σε εσάς. Σε περίπτωση που έχει ανοιχθεί η συσκευασία, ενδέχεται να υπάρξει χρέωση καθώς το προϊόν θα θεωρείται μεταχειρισμένο. Η αξία των εμπορευμάτων θα πρέπει να είναι ισόποση ή μεγαλύτερη από την αξία της αρχικής παραγγελία. Για την αλλαγή του ή των προϊόντων, τα οποία έχετε παραλάβει και επιθυμείτε να αλλάξετε, επιβαρύνεστε με όλα τα επιπλέον έξοδα που θα υπάρξουν (αρχικής αποστολής, επιστροφής και επαναπροώθησης).
Αλλαγές δεν γίνονται αποδεκτές σε ορισμένα αντικείμενα για λόγους υγιεινής (π.χ. σκουλαρίκια), προϊόντα που είναι σε ειδική προσφορά μέσω προωθητικών ενεργειών και όποτε αυτό διευκρινίζεται από την εταιρεία, σε αντικείμενα ειδικής κατασκευής (κατά περίπτωση) όπου εάν ανοιχθεί η εργοστασιακή συσκευασία το προϊόν θεωρείται μεταχειρισμένο.
Για την πιο σωστή ενημέρωση, μπορείτε να επικοινωνήστε μαζί μας, ώστε να σας επιβεβαιώσουμε εάν για τον κωδικό του προϊόντος που επιθυμείτε να παραγγείλετε υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής ή μη της παραγγελίας σας.
Ακύρωση Παραγγελίας.
Εάν επιθυμείτε μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας και εφόσον αυτή έχει επιβεβαιωθεί με όλους τους διαθέσιμους τρόπους επιβεβαίωσης αυτής (δηλαδή μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, των social media, της πλατφόρμας του eshop ή κατά την επίσκεψή σας στο φυσικό μας κατάστημα), υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει διεκπεραιωθεί.
Εξαιρούνται τα προϊόντα τα οποία διατίθενται κατόπιν παραγγελίας, αφορούν ειδική κατασκευή ή απαιτείται απόδοση προκαταβολής για την εκτέλεση της παραγγελίας και εφόσον δεν έχουν παραληφθεί ή παραχθεί τη στιγμή που ενημερώνετε ότι επιθυμείτε να προβείτε σε ακύρωση. Σε διαφορετική περίπτωση, ο πελάτης υποχρεούται να αποζημιώσει την εταιρεία.
Λάθος Παράδοση.
Αν και η κάθε παραγγελία συλλέγεται, συσκευάζεται και ετοιμάζεται για αποστολή σχολαστικά από το αρμόδιο τμήμα, στην περίπτωση κατά την οποία παραλάβετε διαφορετική παραγγελία λόγω λάθους, η εταιρεία μας δεσμεύεται να προχωρήσει στην εκ νέου αποστολή και αντικατάστασης της ορθής παραγγελίας. Ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα από τα επιπλέον κόστη που θα προκύψουν. Εξαιρείται η περίπτωση κατά την οποία ο πελάτης κατά την αποστολή της παραγγελίας, έχει επιλέξει διαφορετικό κωδικό από αυτόν που πραγματικά επιθυμεί. Αναγκαστικά σε αυτή την περίπτωση θα επιβαρυνθεί με το σύνολο των μεταφορικών εξόδων (αρχικής αποστολής, επιστροφής και επαναποστολής).
Ελαττωματικό Προϊόν.
Αν και λαμβάνουμε κάθε μέριμνα, τόσο εμείς όσο και οι προμηθευτές μας, για την ποιότητα των προϊόντων, δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο ύπαρξης κάποιου ελαττωματικού προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, εφόσον παραλάβετε την παραγγελία σας και όλη ή μέρος αυτής περιέχει κάποιο ελαττωματικό προϊόν θα πρέπει αυστηρά σε διάστημα εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής να μας ειδοποιήσετε τηλεφωνικώς είτε μέσω email info{@}exbrands.gr. Αμέσως μετά την ενημέρωσή μας, θα πρέπει να συγκεντρώσετε το προϊόν, τη συσκευασία και όλα τα παραστατικά που συνόδευαν την παραγγελία σας και θα φροντίσουμε την άμεση παραλαβή του δέματος. Μόλις παραληφθεί το δέμα, πραγματοποιείται ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία για τη διαπίστωση του αναφερόμενου ελαττώματος. Κατόπιν πραγματοποιείται επικοινωνία με τον πελάτη για την επίλυση του ζητήματος. Οι επιλογές που υπάρχουν είναι τρεις και αναφέρονται κατωτέρω.
• Η αντικατάσταση του προϊόντος με νέο καινούριο ίδιο κωδικό.
• Η αντικατάσταση με νέο διαφορετικό κωδικό προϊόντος. Εφόσον υπάρχει διαφορά στην τιμή, ο πελάτης ή η εταιρεία, ανάλογα με την οικονομική διαφορά, επιστρέφει τη διαφορά της αξίας.
• Μη αποδοχή της αντικατάστασης και αίτημα επιστροφής των χρημάτων από τον πελάτη. Στην περίπτωση αυτή, η εταιρεία επιστρέφει στο ακέραιο την οικονομική αξία της παραγγελίας στον πελάτη. Η επιστροφή γίνεται, συνήθως, μέσω τραπεζικής κατάθεσης στα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού που θα μας υποδείξει ο πελάτης. Τυχόν μεταφορικά έξοδα που μπορεί να προκύψουν βαρύνουν αποκλειστικά την εταιρεία.
Επιστροφές Χρημάτων.
Η εταιρεία επιστρέφει στον πελάτη το ποσό το οποίο οφείλει να επιστρέψει ανά περίπτωση – όπως αυτές αναλύονται παραπάνω- με δύο τρόπους.
Στην πιστωτική ή χρεωστική κάρτα του πελάτη, με την οποία αυτός πραγματοποίησε την πληρωμή. Το χρονικό διάστημα που απαιτείται για τον αντιλογισμό του ποσού, καθορίζεται από την πολιτική της εκάστοτε τράπεζας και όχι από την εταιρεία μας.
Με κατάθεση στα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού που θα μας υποδείξει ο πελάτης. Αυτός αποτελεί και τον πιο άμεσο τρόπο επιστροφής χρημάτων. Ο πελάτης οφείλει να στείλει με email τα πλήρη στοιχεία του τραπεζικού ου λογαριασμού, όπως: Συνεργαζόμενη τράπεζα, ΙΒΑΝ, Αριθμό Λογαριασμού και Ονοματεπώνυμο Δικαιούχου.
Για να πραγματοποιηθούν οι επιστροφές των χρημάτων πρέπει νωρίτερα να έχει ολοκληρωθεί η συναλλαγή της είσπραξης, με όποιον τρόπο ο πελάτης είχε επιλέξει να πραγματοποιήσει την εξόφληση της αξίας της παραγγελίας του.
Κόστη και χρεώσεις για τη διαδικασία των επιστροφών ή αλλαγών.
Αλλαγή προϊόντος: 6,00 € για κάθε αλλαγή. Στην περίπτωση που το δεύτερο προϊόν που επιλέξατε έχει διαφορά στην τιμή, η αξία θα προστεθεί στη σταθερή χρέωση για τη διαδικασία της αλλαγής.
Κόστος αποστολής: 3,50 €. Η εταιρεία μας έχει εξασφαλίσει ένα σταθερό κόστος αποστολής για όλους τους πελάτες μας. Για παραγγελίες άνω των 50,00€ ο πελάτης δεν πληρώνει τα κόστος αποστολής καθώς είναι δώρο από εμάς στα πλαίσια των προωθητικών μας ενεργειών.
Στις περιπτώσεις επιστροφών ή αλλαγής των προϊόντων, επιβαρύνεστε με το κόστος αποστολής επιστροφής της παραγγελίας σας και με το κόστος της αρχικής αποστολής της παραγγελίας σας (είτε έχετε χρεωθεί τα μεταφορικά έξοδα, είτε ήταν δωρεάν).
Πρακτικό Παράδειγμα 1: Αξία προϊόντος 35,00 € και Χρέωση αποστολής 3,50 €.
Στην περίπτωση υπαναχώρησης και επιστροφής χρημάτων πληρώνετε τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής της παραγγελίας σας και το χρηματικό ποσό που θα σας επιστραφεί είναι τα 35,00 €.
Πρακτικό Παράδειγμα 2: Αξία προϊόντος 50,00 € και Χρέωση αποστολής 0,00 € (Δωρεάν μεταφορικά λόγω προωθητικής ενέργειας).
Στην περίπτωση υπαναχώρησης και επιστροφής χρημάτων πληρώνετε τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής της παραγγελίας σας και το χρηματικό ποσό που θα σας επιστραφεί είναι τα 46,50 €.